Maryna Zaruba

Bakalářská práce

Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci

Employer Branding and its value for job applicants
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na definování procesu budování značky zaměstnavatele a hodnocení významnosti emploer brandu při hledaní práce. Teoretická část se zabývá zkoumáním aktuálního trendu v řízení lidských zdrojů, employer brandingem, definováním základních pojmů tykajících se značky zaměstnavatele na základě zahraniční i odborné literatury a vědeckých článků. Cílem praktické časti je identifikace …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on studying employer branding and evaluating the significance of the company’s employer brand during job seeking . The theoretical part deals with a modern trend in human resource management, employer branding based of scientific literature and academic articles. The aim of the practical part is identification of the main factors influencing the employer selection of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Gabriela Říhová
  • Oponent: Marcela Palíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75393