Analýza preferencí značky na trhu notebooků – Rostyslav Orlov
Rostyslav Orlov
Bakalářská práce
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
Brand Preferences Analysis in the Notebook Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla analýza preferencí značek notebooků na trhu notebooků a v závěru navrhnout možná opatření, která budou podporovat jednotlivé značky notebooků. Analýza tak měla odhalit, jaké preference mají respondenti, a také důvody, proč si určité značky vybírají a proč ne. Úvodní část se zaměřuje na notebooky, jejich charakteristiku a na trh s notebooky, také jsou popsané spotřebitelské …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to analyze the preferences of laptop brands in the laptop market and, in conclusion, to propose possible measures that will support individual laptop brands. The analysis was thus designed to reveal what preferences respondents have, as well as the reasons why they choose certain brands and why they do not. The introductory part focuses on laptops, their characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ivan Šotkovský
- Oponent: Martin Klimo
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Brand analysis of the mark Fairtrade
Kristýna Němcová -
Laptop touchpad palm detection with AI/ML
Mark Alexander Menzyński -
Laptop jako hudební nástroj současnosti
Michal Křivánek -
Reflexe iniciativy One Laptop Per Child
Iva Kotásková -
Design obalu na laptop
Lenka TRLICOVÁ