Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu – Bc. Jana VOMÁČKOVÁ
Bc. Jana VOMÁČKOVÁ
Master's thesis
Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu
The dialogue among students as a method of a peer assessment within inquiry tasks regarding human biology in biology lessons
Anotácia:
VOMÁČKOVÁ, J. (2017). Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu Diplomová práce. Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity. České Budějovice. 50 s. Cílem této diplomové práce bylo navrhnout badatelskou úlohu zaměřenou na oblast biologie člověka, která by umožňovala využít formativní hodnocení, konkrétně vrstevnický rozhovor …viacAbstract:
VOMÁČKOVÁ, J. (2017). The dialogue among students as a method of a peer assessment within inquiry tasks regarding human biology in biology lessons. MSc. Thesis. Faculty of Education, University of South Bohemia in Ceske Budejovice. 50 pg. The aim of this thesis was to design the inquiry-based task that was focused on the human physiology and that enabled to use the formative assessment, more concretely …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lukáš Rokos, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOMÁČKOVÁ, Jana. \textit{Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/jxazhw/.
Jak správně citovat práci
VOMÁČKOVÁ, Jana. Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / AJn-Přn-SZn
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy
Ilona MATONOHOVÁ -
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Kristýna ORSÁGOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva