Enovia V6 - softwarové řešení PLM 2.0 – Mgr. Tomáš Valoušek
Mgr. Tomáš Valoušek
Bakalářská práce
Enovia V6 - softwarové řešení PLM 2.0
Enovia V6 - the Software Solution of PLM 2.0
Anotace:
Práce je rozdělena do analytické a implementační části. V analytické části představuji PLM systém a jeho zařazení ve společnosti v rámci životního cyklu produktu. Tato práce představí PLM systém Enovia V6 od společnosti Dassault Systemes a porovnává jednotlivé PLM systémy s důrazem na jejich komplexnost a propojení na MCAD systémy. Implementační část si klade za cíl vytvořit propojení vlastního modulu …víceAbstract:
The work is divided into analytical and implementation part. The analytical part introduces PLM system and its inclusion in the company in the product lifecycle. This work presents ENOVIA V6 PLM system from Dassault Systemes PLM and compares systems with emphasis on their connection to the complexity and MCAD systems. Implementation of the aims to link its own module "TaskUserTime", which I programmed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r3ds5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova