Návrh marketingové strategie sportovního zařízení – Ondřej Hanzel
Ondřej Hanzel
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie sportovního zařízení
Marketing Strategy Proposal of a Sport Center
Anotace:
Tématem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro vybrané zařízení poskytující sportovní služby. Cílem práce je analýza marketingového postavení daného zařízení. Dále prozkoumání marketingových příležitostí, návrhy a aplikace marketingových strategií.V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako management, strategický management nebo management služeb. V závěru teoretické části jsou …víceAbstract:
The theme of this graduation theses is proposition of marketing strategy for chosen facility what provides sports services. Work target is analyse of marketing position of said facility. Hereafter exploration the marketing opportunities, proposals and application the marketing strategies.Notions like management, strategic management or management of services are specified in the theoretic part. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79735
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Petr Olšar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller