Marianna Tomková

Diplomová práce

Gender Marketing - How Organizations Approach Women

Gender marketing - jak jsou ženy oslovovány obchodníky
Anotace:
Od doby, kdy byly ženy objeveny jako atraktivní trh se pokoušejí podniky a teoretici zaujmout ženský trh a prosadit se na něm. Tato práce seznamuje s pojmem gender marketingu jeho českými specifiky a cíly. Mužské produkty a podniky, které mužské produkty ženám nabízejí nedokáží často uspokojit potřeby žen a často jsou vůči nim nepřátelští. Cílem této práce je ilustrovat na příkladu konkrétního mužského …více
Abstract:
Since women have been recognized by businesses as an attractive market theoreticians and businesses have attempted to tap into the female market. This thesis introduces the term gender marketing and its Czech specifics and aims. Masculine products and businesses offering them often fail to satisfy women's needs and are sometimes hostile towards them. The purpose of this thesis is to consider systematic …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40317

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod