Bc. Petr Chalupný

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů s nimi a jejich řízením. Cílem práce je představit vývoj koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky, zmapovat teoretická východiska této koncepce a vyhodnotit vliv zavedení manažera pro klíčové zákazníky v konkrétní společnosti s ohledem na dosahované obraty s vybranou skupinou klíčových zákazníků. V teoretické části …více
Abstract:
This thesis concerns about the role of key customer manager for key customers in developing relationships between key customers and management. The aim of the thesis is to introduce the development of the concept of relationships with key customers, to introduce the theoretical basis of this concept and evaluate the impact of the introduction of the key account manager in company, regarding to turnovers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní