Tvorba nestandardizovaného didaktického testu – Petr Navrátil
Petr Navrátil
Bakalářská práce
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Anotace:
Tato práce zpracovává téma tvorby učitelských testů se zaměřením na jejich vyhodnocování. Cílem práce je najít způsob, jak hodnotit didaktické testy, aby přinášely hodnotnou zpětnou vazbu studentovi i vyučujícímu v podobě slovního hodnocení. Byl proto vytvořen postup, podle kterého je k testovanému učivu nutné vytvořit strukturovaný soubor cílů a ty při vyhodnocování testu porovnávat s projevenými …víceAbstract:
This work is about creation of didactic tests with a focus on the tests evaluation. The aim of the thesis is to find a way to evaluate the tests to bring valuable feedback to the student and the teacher in the form of verbal evaluation. Therefore, a procedure has been created in order to establish a structured set of objectives for the subject to be taught and to compare them with the demonstrated …víceKlíčová slova
Měření výsledků výuky tvorba didaktických testů. Didaktické testy nestandardizované didaktické testy ověřující kognitivní didaktické testy didaktické testy z odborných předmětů. Didaktické testy ověřující naplnění požadovaných kompetencí didaktické testy ověřující intelektové dovednosti. Didaktické testy fyzikálních poznatků vlnová optika.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jxpx4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Cvičné didaktické testy pro přípravu ke státní maturitní zkoušce z matematiky
Jiří PIVOŇKA -
Didaktické testy z matematické analýzy
Jaroslav Lindr -
Příprava žáků devátých ročníků na jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka
Kryštof Havel -
Třídění didaktických testů státní maturitní zkoušky z matematiky v období 2011-2020
Eliška KREKLOVÁ -
Komparace kvality didaktických testů s tzv. Teacher made testy na 1. stupni ZŠ
Viktorie HERMANOVÁ -
Testové úlohy z fyziologie živočichů a člověka pro přípravu studentů na maturitní zkoušku z biologie s pomocí počítače
Jiří Schejbal -
Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Lucie KARDOŠOVÁ -
Analýza maturitních didaktických testů z českého jazyka
Kristina Koudelková