Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students – Bc. Tereza Dolejší
Bc. Tereza Dolejší
Master's thesis
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá digitálními médii v životě vysokoškolských studentů. Nejprve se věnuje histroii médií až po konvergenci k internetu. Práce se zabývá sociílními sítěmi, popisuje různé druhy, hlavně Facebook. Popisuje Facebook jako marketingový nástroj, jeho výhody a potencionální problémy. Druhá část je výzkumná. Pomocí dotazníku se snažím zodpovědět hlavní otázky práce, potvrdit nebo vyvráti …viacAbstract:
The thesis deals with digital media in the lives of university students. First, it describes the history of the media to their convergence and the formation of the Internet. Thesis focuses on social networks, describes different types of them, especially Facebook. I discuss Facebook as a marketing tool, its advantages, potential problems and the types of advertising. The second part is the research …viacKeywords
Media digital media university students study online communication advertising advertisements divergence internet social sites Facebook Twitter YouTube LinkedIn Google multitasking behavioural targeting marketing marketing tool problem advantage disadvantage survey perception technology electronic devices questionnaire.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/omuq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedúci: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication