Bc. Elinore Saphir Israel
Bachelor's thesis
Global marketing and local culture
Global marketing and local culture
Abstract:
Rozmanitost je aktuálním tématem napříč naší společností. Reklamní kampaně jsou považovány za zrcadlo společnosti a jako takové reflektují tento trend. I přes neoddiskutovatelný kulturní růst Amerika ve svých kampaních stále zaostává v otázce multiracialismu a multikulturalismu. Vzhledem k historickému vývoji USA, je pochopitelná citlivost v otázkách rovnosti bílé většiny a afroamerické menšiny. Černošské …moreAbstract:
Diversity is a very actual theme across our society. As advertisement is considered to be a mirror of the society, we can see this trend developing in campaigns all over the world. Despite indisputable cultural growth America is still lag behind in multiracialism and multiculturalism represented in its campaigns. Due to the historical development of United States, understandable sensitivity regarding …moreKeywords
Advertising and media influence Globalization influence Racism and Colorism Women’s beauty standards Bleaching methods Dove’s ad Misinterpretation of ad Impact and consequence of negative feedback / Reklama a vliv médií Vliv globalizace Rasizmus a kolorismus Ženský standard krásy Kosmetické bělící metody Reklama značky Dove Chybná interpretace reklamy Dopad negativní zpětné vazby
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bmd4t/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: MSc Mirela Moldoveanu
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček