Bc. Elinore Saphir Israel

Bachelor's thesis

Global marketing and local culture

Global marketing and local culture
Anotácia:
Rozmanitost je aktuálním tématem napříč naší společností. Reklamní kampaně jsou považovány za zrcadlo společnosti a jako takové reflektují tento trend. I přes neoddiskutovatelný kulturní růst Amerika ve svých kampaních stále zaostává v otázce multiracialismu a multikulturalismu. Vzhledem k historickému vývoji USA, je pochopitelná citlivost v otázkách rovnosti bílé většiny a afroamerické menšiny. Černošské …viac
Abstract:
Diversity is a very actual theme across our society. As advertisement is considered to be a mirror of the society, we can see this trend developing in campaigns all over the world. Despite indisputable cultural growth America is still lag behind in multiracialism and multiculturalism represented in its campaigns. Due to the historical development of United States, understandable sensitivity regarding …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní