Global marketing and local culture – Bc. Elinore Saphir Israel
Bc. Elinore Saphir Israel
Bakalářská práce
Global marketing and local culture
Global marketing and local culture
Anotace:
Rozmanitost je aktuálním tématem napříč naší společností. Reklamní kampaně jsou považovány za zrcadlo společnosti a jako takové reflektují tento trend. I přes neoddiskutovatelný kulturní růst Amerika ve svých kampaních stále zaostává v otázce multiracialismu a multikulturalismu. Vzhledem k historickému vývoji USA, je pochopitelná citlivost v otázkách rovnosti bílé většiny a afroamerické menšiny. Černošské …víceAbstract:
Diversity is a very actual theme across our society. As advertisement is considered to be a mirror of the society, we can see this trend developing in campaigns all over the world. Despite indisputable cultural growth America is still lag behind in multiracialism and multiculturalism represented in its campaigns. Due to the historical development of United States, understandable sensitivity regarding …víceKeywords
Advertising and media influence Globalization influence Racism and Colorism Women’s beauty standards Bleaching methods Dove’s ad Misinterpretation of ad Impact and consequence of negative feedback / Reklama a vliv médií Vliv globalizace Rasizmus a kolorismus Ženský standard krásy Kosmetické bělící metody Reklama značky Dove Chybná interpretace reklamy Dopad negativní zpětné vazby
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bmd4t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček