Popularization of Classical Music in the English-Speaking World – Robert POSCHARNIG
Robert POSCHARNIG
Bakalářská práce
Popularization of Classical Music in the English-Speaking World
Popularization of Classical Music in the English-Speaking World
Abstract:
The goal of my bachelor thesis was to document the history of classical music in America and to reproduce it succinctly. It was important to find a suitable definition of classical music first so as not to restrict my work and to be able to include all aspects. Classical music in America had no identity of its own for decades. In the beginning, it was understandably strongly inspired by classical music …víceAbstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo dokumentovat historii klasické hudby v Americe a stručně ji reprodukovat. Nejdříve bylo důležité najít vhodnou definici klasické hudby, aby nedošlo k omezení mé práce a aby bylo možné zahrnout všechny aspekty. Klasická hudba v Americe neměla po desetiletí vlastní identitu. Zpočátku byla pochopitelně silně inspirována klasickou hudbou z Evropy, protože většina osadníků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Hostýnek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSCHARNIG, Robert. Popularization of Classical Music in the English-Speaking World. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v protektorátním Brně
Karolína Svitálková -
Klasická hudba jako symbol moci
Sabina SNÍŽKOVÁ -
Historie Plzeňské filharmonie a její koncertní mistři
Kateřina Vítečková -
Genderová problematika ve výtvarném umění: Srovnání subsaharské Afriky a USA
Lenka Eidlpesová -
Protest jako umění. Angažované umění v letech 1968-1989 v USA
Hana Svobodová -
Počátky konceptuálního umění v USA v 60. letech 20. století
Adéla Leinweberová -
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Artem Melamed -
Feministický umělecký program v USA, jeho kontexty a vliv na západní i východní emancipační vlnu v uměleckém provozu
Kateřina URBÁNKOVÁ