Světový trh bioproduktů a postavení ČR na tomto trhu – Ondřej Novotný
Ondřej Novotný
Bakalářská práce
Světový trh bioproduktů a postavení ČR na tomto trhu
The world organic market and the position of the Czech Republic in this market
Anotace:
Práce analyzuje stav světového trhu bioproduktů a postavení České republiky na něm. Rozebírá základní informace o tomto trhu a historické kořeny, které umožnily obchodu s bioprodukty vzniknout. Detailně je zmapována produkce a spotřeba bioproduktů, obzvláště biopotravin, ve vybraných zemích ze všech oblastí. Část věnovaná České republice ukazuje vývoj a strukturu výroby i spotřeby bioproduktů u nás …víceAbstract:
The paper analyses the state of the world's bio product market and the Czech Republic's position in the market. It discusses basic bio product market information and its historic roots. The paper examines in detail the production and consumption of bio products, especially bio-eatables in the carefully selected array of sample countries. The section focusing on the Czech Republic demonstrates the structural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Pavla Fuková -
Analysis of the market demand
Kirill Dubrovskiy -
Hodnocení úspěšnosti demand plannera při předpovědi poptávky na segmentu čokoláda
Anna Menčíková -
Demand analysis of a selected destination
Lizaveta Haratskevich -
Effect of the Market Demand on the Firm's profit
Jahongir Kamarov