Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Lukáš Hošek
Bc. Lukáš Hošek
Bachelor's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Současné tržní prostřední je ve valné většině oborů skutečně silně konkurenční, přičemž produkty samotné se svými vlastnostmi a kvalitou reálně velmi blíží. Protože však firmy potřebují prodávat, udržet si své pozice na trhu a ideálně se dále rozvíjet, zásadní vliv na samotný prodej začíná mít osoba prodejce. S ohledem na tento trend se práce zaměřuje na pozici Manažera pro klíčové zákazníky a jeho …moreAbstract:
Current market environment is for most sectors highly competitive, whereas products by its own quality are getting really close. Since companies need to sell and retain their market position or rather ideally keep futher development, the seller starts to have an significat impact on the sale itself. Taking this trend into consideration this thesis focuses on the position of Key-account manager and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q614k/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Jiří Tomek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Matěj Peroutka -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Petr Chalupný -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Pavel Kobezda -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Vitaliya Baranyuk -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Kateřina Tvrzová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Gabriela Ducháčová