Bc. Lukáš Hošek

Bachelor's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Současné tržní prostřední je ve valné většině oborů skutečně silně konkurenční, přičemž produkty samotné se svými vlastnostmi a kvalitou reálně velmi blíží. Protože však firmy potřebují prodávat, udržet si své pozice na trhu a ideálně se dále rozvíjet, zásadní vliv na samotný prodej začíná mít osoba prodejce. S ohledem na tento trend se práce zaměřuje na pozici Manažera pro klíčové zákazníky a jeho …more
Abstract:
Current market environment is for most sectors highly competitive, whereas products by its own quality are getting really close. Since companies need to sell and retain their market position or rather ideally keep futher development, the seller starts to have an significat impact on the sale itself. Taking this trend into consideration this thesis focuses on the position of Key-account manager and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní