Brand strategie v prostředí online marketingu – Ing. Michal Žipaj
Ing. Michal Žipaj
Bakalářská práce
Brand strategie v prostředí online marketingu
Brand strategy in the online marketing
Anotace:
V bakalářské práci je řešena problematika budování značky v rámci moderních nástrojů internetového marketingu. Pro analýzu a komparaci s teoretických základy je pro praktickou část zvolena brand strategie v online prostředí společnosti HW Group, s.r.o.. Na základě získaných informací a vyhodnocení stávajících aktivit této firmy na internetu, jejich následné konfrontace s teoretickými znalostmi, jsou …víceAbstract:
The work approaches the problem of building a brand within the modern internet marketing tools. For analysis and comparison with the theoretical foundations in the practical part is chosen a brand strategy in online environment of company HW group, s.r.o.. Based on the information and evaluation of current activities of the company on the Internet, and their subsequent confrontation with theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sg0a4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Adéla Kotrbatá -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Stanislav Grec -
Image a firemní identita Českého rozhlasu
Kristýna Andělová -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov