Ing. Michal Žipaj

Bakalářská práce

Brand strategie v prostředí online marketingu

Brand strategy in the online marketing
Anotace:
V bakalářské práci je řešena problematika budování značky v rámci moderních nástrojů internetového marketingu. Pro analýzu a komparaci s teoretických základy je pro praktickou část zvolena brand strategie v online prostředí společnosti HW Group, s.r.o.. Na základě získaných informací a vyhodnocení stávajících aktivit této firmy na internetu, jejich následné konfrontace s teoretickými znalostmi, jsou …více
Abstract:
The work approaches the problem of building a brand within the modern internet marketing tools. For analysis and comparison with the theoretical foundations in the practical part is chosen a brand strategy in online environment of company HW group, s.r.o.. Based on the information and evaluation of current activities of the company on the Internet, and their subsequent confrontation with theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní