Ing. Michal Žipaj

Bachelor's thesis

Brand strategie v prostředí online marketingu

Brand strategy in the online marketing
Abstract:
V bakalářské práci je řešena problematika budování značky v rámci moderních nástrojů internetového marketingu. Pro analýzu a komparaci s teoretických základy je pro praktickou část zvolena brand strategie v online prostředí společnosti HW Group, s.r.o.. Na základě získaných informací a vyhodnocení stávajících aktivit této firmy na internetu, jejich následné konfrontace s teoretickými znalostmi, jsou …more
Abstract:
The work approaches the problem of building a brand within the modern internet marketing tools. For analysis and comparison with the theoretical foundations in the practical part is chosen a brand strategy in online environment of company HW group, s.r.o.. Based on the information and evaluation of current activities of the company on the Internet, and their subsequent confrontation with theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní