Analýza spokojenosti zákazníků se službami v privátní nemocnici – Radim Fojtášek
Radim Fojtášek
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků se službami v privátní nemocnici
Analysis of Customer Satisfaction with Services in Private Hospital
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování kvalitní a především objektivní analýzy o spokojenosti zákazníků se službami, které by mělo posloužit managementu jakosti privátní nemocnice ve Valašském Meziříčí. Na základě teoretických a praktických informací byla vytvořena tato práce s možným návrhem řešení na zlepšení. Tato práce by měla posloužit k rozhodování managementu a využití výsledků práce v podnikatelské …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on developing high quality and especially objective analysis of customer´s satisfaction with services that should serve quality management private hospital in Valašské Meziříčí. On the basis of theoretical and practical information, this work contains proposal to improve services and their quality. This work should serve to management decisions and use of a work in business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Pavlína Fišerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
An Analysis of Employee Satisfaction in a Chosen Company
Lenka Zatloukalová -
Comparison of selected similarity measures for hierarchical clustering of categorical data
Shahsuvar Abdullayev -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová