Franšíza jako forma podnikání v hotelnictví a gastronomii – Markéta Pošepná
Markéta Pošepná
Bachelor's thesis
Franšíza jako forma podnikání v hotelnictví a gastronomii
Franchising as a form of business in the hospitality and gastronomy
Anotácia:
Práce se zabývá moderní formou podnikání - franchisingem, který je popsán v první části práce. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti McDonald`s, která rovněž působí v oblasti franchisingu. Podkladem pro návrhovou část je provedení dotazníkového šetření preferencí strávníků ve fast foodových restauracích, a mystery shopping v restauracích McDonald`s. Na základě získaných výsledků jsou navržena …viacAbstract:
The thesis deals with a modern form of business - franchising, which is described in the first part of the work. Analytical part is focused on analysis of the company McDonald`s, which also operates in the field of franchising. The basis for design is part of questionnaire survey of preferences diners in fast food restaurants, and mystery shopping in McDonald`s restaurants. The obtain results are proposed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12622/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedúci: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POŠEPNÁ, Markéta. \textit{Franšíza jako forma podnikání v hotelnictví a gastronomii}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyb4vf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Franchising ve stravovacích službách
Aneta Feltová -
Provozní příručka ve franchisingu a její význam
Denisa Kovářová -
Analýza uplatňování koncepce franchisingu
Jan Vávra -
Franchising firmy McDonald's
Ludmila Filipová -
Analysis of advantages and disadvantages of doing franchise business in Kazakhstan
Anel Murzatova -
Franchise as a form of business development
Elena Rinchinova -
Business plan: Expansion of Whittard of Chelsea franchise
Tereza Nešporová -
Business Plan for Opening a Cinnabon Restaurant Franchise in Prague
Kristina Shelest