Markéta Pošepná

Bakalářská práce

Franšíza jako forma podnikání v hotelnictví a gastronomii

Franchising as a form of business in the hospitality and gastronomy
Anotace:
Práce se zabývá moderní formou podnikání - franchisingem, který je popsán v první části práce. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti McDonald`s, která rovněž působí v oblasti franchisingu. Podkladem pro návrhovou část je provedení dotazníkového šetření preferencí strávníků ve fast foodových restauracích, a mystery shopping v restauracích McDonald`s. Na základě získaných výsledků jsou navržena …více
Abstract:
The thesis deals with a modern form of business - franchising, which is described in the first part of the work. Analytical part is focused on analysis of the company McDonald`s, which also operates in the field of franchising. The basis for design is part of questionnaire survey of preferences diners in fast food restaurants, and mystery shopping in McDonald`s restaurants. The obtain results are proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví