Testování uživatelské zkušenosti (UX) aplikace Dobré knihy – Ondřej Šesták
Ondřej Šesták
Bachelor's thesis
Testování uživatelské zkušenosti (UX) aplikace Dobré knihy
Testing user experience (UX) of application Dobré knihy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá testováním uživatelské zkušenosti internetového knihkupectví dobre-knihy.cz. Cílem práce je otestovat uživatelskou zkušenost aplikace a následně výsledky analyzovat. Výstupem tohoto testování je návrh zlepšení, který je následně předán provozovateli e-shopu. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy, potřebné k pochopení problematiky uživatelského testování. Dále …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with testing the user experience of the internet bookstore dobre-knihy.cz. The aim of the thesis is to test the user experience of the application and then analyse the results. The output of this testing is a proposal for improvement, which is then submitted to the e-shop operator. The theoretical part of the thesis explains the concepts needed to understand the user testing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86431
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Michal Doležel
- Reader: Zdeněk Smutný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová -
User Experience a gender
Polina Borovyk -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek -
Eye-trackingová analýza webové prezentace společnosti Hranipex
Veronika Legorská -
User Experience webových stránek Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze
David Vigláš