Bc. Kristýna Formánková

Diplomová práce

Využití dídaktických her ve výuce anglického jazyka teenagerů

The use of didactic games in teaching English to teenagers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využívání didaktických her v hodinách anglického jazyka teenagerů. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zabývá pojmem hra, její definicí, principy, znaky, klasifikací a výhodami a nevýhodami, které nabízí. Dále se soustřeďuje na hru jako na prostředek motivace ve výuce a zabývá se jejím zařazením do systému výukových …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of using didactic games in teaching English to teenagers. The thesis consists of two main parts, theoretical and empirical. The theoretical part deals with the concept of a game, with its definition, principles, features, classification and advantages and disadvantages of using it in the educational process. It also focuses on the game as a motivating learning tool …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta