Petra Martinková

Bachelor's thesis

Personálne činnosti hotelového recepčného

Personální činnosti hotelového recepčního
Abstract:
Cílem práce je analyzovat fungování recepce konkrétního hotelu v Praze, následně vyvodit slabé stránky a nedostatky při práci recepčních a navrhnout možná řešení zjištěných problémů. Informace potřebné na analýzu byly získány z dotazníkového šetření mezi hotelovými recepčními a z rozhovoru s Front Office manažérem hotelu Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovní činnosti a personální manažment jsou porovnávaný …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the operation of a hotel reception in a specific hotel in Prague, consequently to raise weaknesses and shortcomings of personnel activities of receptionists and to propose solutions to identified problems. The information needed for the analysis was obtained from a survey among receptionists and from the interview with Front Office manager of hotel Villa Schwaiger …more
Abstract:
Cieľom práce je analyzovať fungovanie recepcie konkrétneho hotelu v Prahe, následne vyvodiť slabé stránky a nedostatky pri práci recepčných a navrhnúť možné riešenia zistených problémov. Informácie potrebné na analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia medzi hotelovými recepčnými a z rozhovoru s Front Office manažérom hotela Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovné činnosti a personálny manažment sú …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Jiřina Jenčková
  • Reader: Jarmila Indrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40980

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj