Petra Martinková

Bakalářská práce

Personálne činnosti hotelového recepčného

Personální činnosti hotelového recepčního
Anotace:
Cílem práce je analyzovat fungování recepce konkrétního hotelu v Praze, následně vyvodit slabé stránky a nedostatky při práci recepčních a navrhnout možná řešení zjištěných problémů. Informace potřebné na analýzu byly získány z dotazníkového šetření mezi hotelovými recepčními a z rozhovoru s Front Office manažérem hotelu Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovní činnosti a personální manažment jsou porovnávaný …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the operation of a hotel reception in a specific hotel in Prague, consequently to raise weaknesses and shortcomings of personnel activities of receptionists and to propose solutions to identified problems. The information needed for the analysis was obtained from a survey among receptionists and from the interview with Front Office manager of hotel Villa Schwaiger …více
Abstract:
Cieľom práce je analyzovať fungovanie recepcie konkrétneho hotelu v Prahe, následne vyvodiť slabé stránky a nedostatky pri práci recepčných a navrhnúť možné riešenia zistených problémov. Informácie potrebné na analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia medzi hotelovými recepčnými a z rozhovoru s Front Office manažérom hotela Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovné činnosti a personálny manažment sú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40980

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj