Matouš Volke

Bakalářská práce

Aktuální trendy v event marketingu

Current trends in event marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá event marketingem a trendy, které jsou v tomto směru aktuální. Teoretická část práce je věnována charakteristice základních pojmů, interakci nástroje s dalšími nástroji marketingové komunikace, typologii podle několika českých i zahraničních autorů a procesu plánování, realizace a vyhodnocení eventů. Primárním cílem práce je na základě poznatků ze studia současné literatury z oblasti …více
Abstract:
The thesis focuses on event marketing and current trends in this area. The theoretical part is dedicated to the characteristics of basic terms, interaction of this tool with other marketing communication tools, typology that was compiled by several Czech and foreign authors and the process of planning, realization and evaluation of events. The main objective of the practical part is to create a structure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Lutfia Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73690