Využití e-komerce v podnikové praxi – Bc. Ondřej Stejskal
Bc. Ondřej Stejskal
Bakalářská práce
Využití e-komerce v podnikové praxi
the use of E-commerce in a business
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat oblastí elektronického obchodování – e-komerce. V první části se zaměřím na historii Internetu, který je předpokladem elektronického obchodování. Popíši jeho postupné začlenění do podnikání. Dále shrnu možnosti v oblasti e-komerce, současné trendy a jaké výhody či nevýhody přináší podnikatelským subjektům a zákazníkům. Ve druhé praktické části analyzuji vybraný …víceAbstract:
In my bachelor thesis I will deal with the area of electronic commerce - e-commerce. The first part will be focused on the history of internet, which is a condition for e-commerce. I will describe its step-by-step integration into entrepreneurial activities, summarize the possibilities in the area of e-commerce, contemporary trends and advantages as well as disadvantages that may occur. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zcjxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristina Kornasová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a realizácia projektu IS typu elektronický obchod.
Michal Varl -
Řízení vnitropodnikových procesů v provozu internetového obchodu
Petr Elišák -
Process analysis of preheating train for crude distillation unit
Mariano Casu -
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Procesní analýza energetické společnosti
Jana Marcinková -
Procesní analýza servisního oddělení
Roman Stehlík -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
E - commerce and E-buiness in the Czech Republic
Kateřina Součková