Anna Latifová

Diplomová práce

Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth

Marketing importance of influencer marketing compared to Word of Mouth
Anotace:
Práce se zaměřuje na porovnání influencer marketingu a Word of Mouth, analýzu vlivu těchto dvou typů šíření informací o produktech či službách na myšlení a nákupní chování ve zvolené cílové skupině mileniálů. Cílem je zjistit, zda je vliv influencer marketingu srovnatelný s vlivem primárních a sekundárních sociálních skupin z okolí spotřebitele. K vyhodnocení vlivu jsou využity sekundární i primární …více
Abstract:
The thesis focuses on the comparison of influencer marketing and Word of Mouth. It also analyzes the influence of these two types of dissemination of information about products and services on thinking and shopping behaviour. The selected target group is generation of millennials. The aim is to find out whether the influence of influencer marketing is comparable to the influence of primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Veronika Kundríková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80290

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management