Úloha manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadle – Kristýna Lišková
Kristýna Lišková
Diplomová práce
Úloha manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadle
The role of the manager in working with children and student audience in the world of theatre
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na úlohu manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadelní sféře. Chtěla jsem především zjistit, zda si divadla vychovávají svého budoucího diváka nebo nikoliv. Úvodní kapitoly se zabývají vymezením žánru divadla pro děti a divadla hraným dětmi a stručnou historií žánru u nás. Popisuje také bohatou tradici festivalů a přehlídek v této oblasti pro různé věkové …víceAbstract:
This master thesis is concerning the role of the manager in working with children and young audience in the world of theatre. The first chapters undertake the definition of the theatre for children and theatre played by children and brief history of this genre in the Czech Republic. It describes the history and rich tradition of festivals and parades in this area for different age categories until …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Loutkové divadlo pro děti Puppet Theatre for Children
Michal FALTA -
AUDIENCE DEVELOPMENT
Tereza Sochová -
Audience Development a využití jeho nástrojů v praxi
Kristýna Světlíková -
Audience developement - využití Customer Relationship Management a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika
Ondřej Chalupský -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketingová analýza vybraných divadel pro děti
Eliška Burdová