Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ – Bc. Tereza Mrlíková
Bc. Tereza Mrlíková
Master's thesis
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Opportunities to Support New Teacher´s Adaptation from the point of view of a Preschool Principal
Anotácia:
Tématem diplomové práce je možnost podpory adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Kvalitní adaptace začínajícího učitele má klíčový význam pro jeho profesní rozvoj. Práce se zaměřuje na identifikaci začínajícího učitele, jeho kompetence, vývojové etapy a možnosti podpory. Výzkumná část se zabývá perspektivou ředitelů mateřských škol, zkoumá faktory adaptace a využívá kvalitativní metody, jako …viacAbstract:
The topic of the thesis is the possibilities of supporting the adaptation of beginning teachers in preschool. Quality adaptation of beginning teachers is crucial for their professional development. The thesis focuses onthe identicication of beginning teachers, their competencies, developmental stages, and support possibilities. The research part examines the perspecive of kindergarden directors, investigates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrlíková, Tereza. Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel a problematika kázně na základní škole
Monika ŠKRABALOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Profesní rozvoj učitelů v kontextu specifického vzdělávání
Eliška LUKONCHIK -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ