Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu – Michal Tichý
Michal Tichý
Diplomová práce
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Key Account Management and Manager: specifics of the online and offline market
Anotace:
V rámci konceptu Key Account Managementu existuje několik studií, které uvádějí rozdíly mezi strategickým a marketingovým přístupem ke KAM, v přístupu k zákazníkům, u faktorů účinnosti KAM či úspěšné implementace KAM. Stanovené hypotézy byly ověřovány pomocí kvantitativního výzkumu mezi zaměstnanci obchodních oddělení. V českém prostředí jsou si manažeři vědomi primárního cíle, a sice strategického …víceAbstract:
Within the Key Account Management concept, there are several studies that show the differences between strategic and marketing approach to KAM, customer approach, KAM efficiency factors and successful implementation of KAM. The established hypotheses were verified using quantitative research among sales department staff. In the Czech ambient, managers are aware of the primary goal, namely the strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Lukáš Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
Jaroslav Bednár -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Kateřina Půčková -
Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Eliška Nováková -
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Iveta Chládková -
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Lenka ČARKOVÁ -
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
Projekt optimalizace procesů obchodního oddělení a návrh nové organizační struktury obchodního oddělení ve společnosti XY
Lenka Šenkeříková