Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu – Michal Tichý
Michal Tichý
Master's thesis
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Key Account Management and Manager: specifics of the online and offline market
Abstract:
V rámci konceptu Key Account Managementu existuje několik studií, které uvádějí rozdíly mezi strategickým a marketingovým přístupem ke KAM, v přístupu k zákazníkům, u faktorů účinnosti KAM či úspěšné implementace KAM. Stanovené hypotézy byly ověřovány pomocí kvantitativního výzkumu mezi zaměstnanci obchodních oddělení. V českém prostředí jsou si manažeři vědomi primárního cíle, a sice strategického …moreAbstract:
Within the Key Account Management concept, there are several studies that show the differences between strategic and marketing approach to KAM, customer approach, KAM efficiency factors and successful implementation of KAM. The established hypotheses were verified using quantitative research among sales department staff. In the Czech ambient, managers are aware of the primary goal, namely the strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73506
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: David Říha
- Reader: Lukáš Procházka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
Jaroslav Bednár -
Vliv pandemie Covid-19 na trh s pivem
Aneta Svobodová -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Kateřina Půčková -
E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice
Kateřina Spěváčková -
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Iveta Chládková -
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries