REKLAMNÍ KOMUNIKÁTY V ČASOPISECH PRO MUŽE – Bc. Natálie SVAČINOVÁ
Bc. Natálie SVAČINOVÁ
Diplomová práce
REKLAMNÍ KOMUNIKÁTY V ČASOPISECH PRO MUŽE
Advertising communications in magazines for men
Anotace:
Diplomová práce pojednává o persvazivní funkci jazyka a jazykových prostředcích v časopisech pro muže. Teoretická část vymezuje pojmy diskurs, reklama a reklamou nejčastěji užívané jazykové prostředky. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum několika reklamních sdělení, která jsou analyzována z jazykového hlediska.Abstract:
The master's thesis discusses the problematic of persuasion in magazines for men also it is focused on use of language. Theoretic part explains terms discourse, advertisement and use of language. Practical part is focused on qualitative research of few advertisements, which are analysed from linguistic point of view.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Dobrotová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVAČINOVÁ, Natálie. REKLAMNÍ KOMUNIKÁTY V ČASOPISECH PRO MUŽE. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Polština pro překladatele
Práce na příbuzné téma
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
Jitka Sedláková -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Reklama a životní prostředí: Komparativní analýza lifestylových a geografických časopisů
Adéla VYVIJALOVÁ -
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty
Daniela Procházková -
Vizualizace metafory pokroku v reklamě meziválečného Československa
Helena Maňasová Hradská
Název
Vložil
Vloženo
Práva