Vývoj podcastingu a jeho využití v rámci propagace – Mgr. Veronika Vávrová
Mgr. Veronika Vávrová
Master's thesis
Vývoj podcastingu a jeho využití v rámci propagace
Development od podcasting and its use in promotion
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu podcastingu a jeho potenciálu v rámci marketingové komunikace. V práci jsou nejdříve popsány hudební streamovací služby, které stály za vznikem podcastů a následně vznik samotného podcastingu a jeho postupný vývoj až do současnosti. V dalších kapitolách je popsáno, jak nástup podcastů ovlivnil poslech rádia a jaké mají oba typy výhody a nevýhody. Dále je v …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the phenomenon of podcasting and its potential within marketing communication. Firstly, the thesis describes music streaming services, followed by the origin of podcasting and its gradual development to the present. The following chapters mention how the advent of podcasts has affected radio listening and what are the advantages and disadvantages of both types. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
- Reader: Jiří Zelený, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVROVÁ, Veronika. \textit{Vývoj podcastingu a~jeho využití v~rámci propagace}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jzi6ib/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights