Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné – Martin Wallner
Martin Wallner
Diplomová práce
Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné
Business plan: High class salon of beauty
Anotace:
Založení či rozšíření podniku se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí neobejde bez důkladně propracovaného podnikatelského plánu, který pomůže odhalit případné překážky vstupu na trh nebo finanční náročnost. Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně všech náležitostí tak, aby byl připraven k případné realizaci a popsal všechna jeho rizika stejně jako přednosti. V první části …víceAbstract:
Foundation and expansion of entrepreneurship without sophisticated business plan is impossible nowadays in such a competitive environment. Business plan helps to discover possible barriers of penetrating the market or financial needs. Goal of this thesis is to compile a business plan including all the requisites necessary for the possible realization. It is desirable to describe all the risks and advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23500
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2011
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: David Lošwk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23500
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok