Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů – Bc. Monika CHYTILOVÁ
Bc. Monika CHYTILOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů
Marketing and marketing communicatons of non-profit organization Trend of wheelchair bounds
Anotace:
Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa …víceAbstract:
The theoretical part of my bachelor thesis deals with the specifics of marketing communications in the non-profit sector. In particular, the concept of fundraising is highlighted as well as its methods and outlines. The practical part deals with a non-profit organization Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc and the current state of its fundraising. This analysis reveals the applied strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYTILOVÁ, Monika. \textit{Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jzm8hu/.
Jak správně citovat práci
CHYTILOVÁ, Monika. Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Protokol sexuality organizace Spolek TREND vozíčkářů Olomouc
Zuzana Plachá -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová