Bc. Monika CHYTILOVÁ

Bakalářská práce

Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

Marketing and marketing communicatons of non-profit organization Trend of wheelchair bounds
Anotace:
Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa …více
Abstract:
The theoretical part of my bachelor thesis deals with the specifics of marketing communications in the non-profit sector. In particular, the concept of fundraising is highlighted as well as its methods and outlines. The practical part deals with a non-profit organization Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc and the current state of its fundraising. This analysis reveals the applied strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10509

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHYTILOVÁ, Monika. Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.