Projekt účinné online marketingové komunikace – Bc. Tomáš Fiala
Bc. Tomáš Fiala
Master's thesis
Projekt účinné online marketingové komunikace
The Project of Effective Online Marketing Communication
Abstract:
Smyslem této diplomové práce je vytvořit úspěšný projekt online marketingové komunikace pro nově vzniklý podnik Apartmán RD Hlušovice, kterému přítomnost v digitálním prostředí a správné využití nástrojů online marketingové komunikace včetně online platforem na rekreační pronájmy jako je Airbnb nebo Booking, může zajistit vykročení správným směrem na cestě k prosperujícímu podnikání v oblasti ubytovacích …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to create a successful online marketing communication project for the newly established business Apartment RD Hlušovice. Effective utilization of digital environment and online marketing tools, including online platforms for vacation rentals such as Airbnb and Booking, can set the right course towards a thriving enterprise in the accommodation services sector. The work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fiala, Tomáš. Projekt účinné online marketingové komunikace. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Plánování a realizace efektivní marketingové strategie na Instagramu pro internetový obchod
Matěj Diviš -
Inovace marketingové strategie ordinace dentální hygieny
Adéla Šiklová -
Návrh marketingové strategie pro ROBOT WORLD s.r.o.
Jan Prouza -
Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu
Ali KASSEM -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová