Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami – Petra Vaňková
Petra Vaňková
Master's thesis
Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami
Customer Preferences when Shopping in E-shops in Comparison with the Classic Shops
Abstract:
Předložená práce se zabývá preferencemi zákazníků při nakupování elektroniky v internetových obchodech v komparaci s klasickými prodejnami. Popisuje význam a funkci obchodu, vyjmenovává druhy maloobchodních prodejen, vybrané možnosti poskytovaných služeb a možné formy propagace na ovlivnění zákazníka. Zabývá se historií internetových obchodů, důležitými atributy stránek, reklamou na internetu, nákupním …moreAbstract:
The present work deals with the preferences of customers shopping electronics in e-shops in comparison with the classic shops. It describes the meaning and function of the shops, lists type of retail shops, selected options for the provision of services and the possible forms of promotion to influence customer. It deals with the history of e-shops, important attributes of the sites, advertising of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Petra. \textit{Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jzu7yw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Marek SZENDREI -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele
Lukáš Ulrych -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights