Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami – Petra Vaňková
Petra Vaňková
Diplomová práce
Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami
Customer Preferences when Shopping in E-shops in Comparison with the Classic Shops
Anotace:
Předložená práce se zabývá preferencemi zákazníků při nakupování elektroniky v internetových obchodech v komparaci s klasickými prodejnami. Popisuje význam a funkci obchodu, vyjmenovává druhy maloobchodních prodejen, vybrané možnosti poskytovaných služeb a možné formy propagace na ovlivnění zákazníka. Zabývá se historií internetových obchodů, důležitými atributy stránek, reklamou na internetu, nákupním …víceAbstract:
The present work deals with the preferences of customers shopping electronics in e-shops in comparison with the classic shops. It describes the meaning and function of the shops, lists type of retail shops, selected options for the provision of services and the possible forms of promotion to influence customer. It deals with the history of e-shops, important attributes of the sites, advertising of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŇKOVÁ, Petra. \textit{Preference zákazníků při nakupování v e-shopech v komparaci s klasickými prodejnami}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jzu7yw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Marek SZENDREI -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele
Lukáš Ulrych -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Název
Vložil
Vloženo
Práva