Marek ŠEVELA

Bachelor's thesis

Srovnání efektu manuální terapie a terapie ultrazvukem v léčbě achillodynie

Comparison of the effect of manual therapy and ultrasound therapy in the treatment achillodynia
Anotácia:
Práce se zabývá srovnáním efektu manuální terapie a terapie ultrazvukem při léčbě achillodynie. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž v teoretické části je zaměřena na příčiny vzniku, patologii, klinický obraz a diagnózu achillodynie, kineziologii nohy a možnosti terapie u bolestí Achillovy šlachy. Praktická část se skládá z vybraných pacientů a průběhu následné léčby achillodynie. Součástí je …viac
Abstract:
This work deals with the comparison of the effect of manual therapy and ultrasound therapy in the treatment of achillodynia. The work is divided into two parts where the theoretical part focuses on the inception causes, pathology, diagnosis and a clinical image of achillodynia, leg kinesiology and therapy options for Achilles tendon pain. The practical part consists of selected patients and the subsequent …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Petra Poková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVELA, Marek. Srovnání efektu manuální terapie a terapie ultrazvukem v léčbě achillodynie. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Health Care Studies

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Health Care / Physiotherapy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.