Rozhodovací proces při výběru seznamovacího portálu – Nikola Prášilová
Nikola Prášilová
Bakalářská práce
Rozhodovací proces při výběru seznamovacího portálu
Decision-making process when choosing a dating portal
Anotace:
Bakalářská práce na téma rozhodovací proces při výběru seznamovacího portálu se zabývá popisem a analýzou chování kupujících. Práce analyzuje firemní identitu, komunikaci a image daných seznamovacích portálů, které byly během hloubkových rozhovorů nejčastěji zmiňovány. Na základě zjištěných informací byly určeny hlavní kritéria pro budování image seznamovacího portálu.Abstract:
The bachelor thesis's name is decision-making process when choosing a dating portal, which deals with description and analysis of the behavior of buyers. The thesis analyzes corporate identity, communication and image of the dating sites that were the most often mentioned during the in-depth interviews. Based on this information the main criteria for image building of dating sites were defined.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Kupková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prášilová, Nikola. Rozhodovací proces při výběru seznamovacího portálu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Rozhodovací procesy na trhu s nemovitostmi
Marcela Pfeiferová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Monika Batulková -
Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Renáta Grinová -
Firemní online komunikace na sociálních sítích
Jakub Marek -
Online komunikace knihkupectví Neoluxor
Karolína Štursová -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl