Mgr. Felizardo Armando Muianga

Disertační práce

Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.

Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Anotace:
Abstract Assessment literacy and conceptions of assessment are central to the successful implementation of formative assessment initiatives. Assessment literacy enables teachers to translate theory into practice. On the other hand, conceptions shape understanding, interpretation, and implementation of new assessment policies. This mixed-methods study examined secondary school English language teachers …více
Abstract:
Abstract Assessment literacy and conceptions of assessment are central to the successful implementation of formative assessment initiatives. Assessment literacy enables teachers to translate theory into practice. On the other hand, conceptions shape understanding, interpretation, and implementation of new assessment policies. This mixed-methods study examined secondary school English language teachers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Elena Kováčiková, PhD., doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Didaktika cizího jazyka / Didaktika cizího jazyka