Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie – Bc. Pavlína Dvořáková
Bc. Pavlína Dvořáková
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
The Project of Marketing Management at the Private Clinic of Plastic Surgery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve zdravotnictví. Teoretická část je zaměřena z velké části na marketing zdravotnictví, a to z pohledu kvality zdravotnických služeb, marketingového řízení, plánování i marketingového mixu. Praktická část analyzuje konkrétní zdravotnické pracoviště estetické chirurgie z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí s výsledným shrnutím ve SWOT …víceAbstract:
The thesis deals with marketing management in health services. The theoretical part focuses largely on health services marketing from the point of view of health services quality, marketing management, planning and marketing mix. The practical part analyzes a specific healthcare workplace for aesthetic surgery from the point of view of macroenvironment, mesoenvironment and microenvironment with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Pavlína. Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing ve zdravotnictví se zaměřením na spokojenost pacientů
Marcela KAZDOVÁ -
Marketing orientovaný na dárce krve a plazmy
Libor JANKŮ -
Marketing ve zdravotnictví
Martin Stejskal -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ -
Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Karolína Kubešová -
Marketing soukromé kliniky Santé
Hana Herlesová -
Marketing ve zdravotnictví
Eva Chumová