Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ – Bc. Lucie Procházková
Bc. Lucie Procházková
Bakalářská práce
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
The communication skills of children immediately after entering kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační kompetence dětí těsné po nástupu do mateřské školy je zaměřena na úroveň komunikačních kompetencí dítěte získaných v rodině a později uplatněných v období nástupu do mateřské školy. V práci jsou vysvětleny termíny komunikace, jazyk a řeč, je zde také popsána ontogeneze dětské řeči a poté je objasněn význam dalších složek v rozvoji řeči. Druhá část práce se zaměřuje na …víceAbstract:
The bachelor thesis “Communicative competences of children immediately after starting kindergarten” focuses on children’s degree of communicative competence acquired at home and later used in the period of starting kindergarten. In the initial part of the thesis, the terminology such as communication, language and speech is explained, the ontogeny of children’s speech is described and the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i3pf0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
L2 Vocabulary Learning in Early Infancy: A Case Study of a Czech Child Exposed to English
Tereza FOJTÍKOVÁ -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
The analysis of the functioning of child sponsorship at the example of Czech experience with child support organisations
Sylva Holoubková -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
Summer camps by the Krtek foundation as a tool for resocialization of former child oncology patients
Matěj Doležal