Helena Gregerová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část práce je zaměřena nejprve na obecné uvedení marketingové komunikace a poté představuje jednotlivé složky komunikačního mixu a vybrané procesy tvorby komunikačního plánu. Druhá část je částí praktickou, která je věnována představení vybraného podniku a rozboru jeho marketingové komunikace pomocí komparace …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the marketing communication of the selected company. The theoretical part of the thesis is focused on the general introduction of marketing communication and then introduces the individual elements of the communication mix and selected processes for creating a communication plan. The second part is a practical part, which is devoted to the presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Cenek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management