Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu – Bc. Tomáš Harčár
Bc. Tomáš Harčár
Bakalářská práce
Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu
The identity of the bank, as an important part of its communication mix
Abstract:
HARČÁR, Tomáš: The identity of a bank as an important part of its communication mix. [Bachelor thesis]. Banking Institute, College of Banking Prague, foreign college Banska Bystrica. Chair of banking and insurence. Chief of the thesis: Ing. Jozef Porvaznik, PhD. Year of advocacy: 2012. Number of pages: 94. This Bachelor thesis treats identity of a bank as the most important part of its communication …víceAbstract:
HARČÁR, Tomáš: Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra bankovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: Ing. Jozef Porvaznik, CSc. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 94. Bakalárska práca sa zaoberá identitou banky ako významnej súčasti jej komunikačného mixu. Prvá kapitola sa zaoberá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/umm1w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
A Look into the BiH's Identity Struggle Through the Lens of Referendum Discourse
Nađa Beglerović -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Marketingový plán značky Air Bank
Roman Macháček -
Economic analysis of re-branding of the GE Money Bank to MONETA Money Bank
Adenike Gbadeboriová -
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Tereza Stehlíková -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Energetická krize: země V4 a energetický mix
Radka Mazurková