Stefaniia Khaitovich

Bakalářská práce

Ekonometrická analýza vlivů reklamy

Econometric analysis of advertising effects
Anotace:
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je efektivita vynaložených peněžních pro-středků utracených za účelem propagace. Cílem práce je sestavení a interpretace ekono-metrického modelu, který umožňuje vyhodnotit efekt reklamy na příjmy společnosti. Em-pirická část práce zahrnuje analýzu reálných dat a zabývá se srovnáním efektivity reklam-ních kanálů mezi sebou, posouzením okamžitého a zpožděného …více
Abstract:
The subject of the research of this bachelor's thesis is the effectiveness of the promotion expenditures. The aim of this work is to compile and interpret an econometric model that evaluates the effect of advertising on the company's revenue. The empirical part of the work is based on the study of real data to compare the effectiveness of advertising chan-nels, assess the immediate and lagged impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: Ondřej Sokol
  • Oponent: Lukáš Frýd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86399