Stefaniia Khaitovich
Bachelor's thesis
Ekonometrická analýza vlivů reklamy
Econometric analysis of advertising effects
Abstract:
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je efektivita vynaložených peněžních pro-středků utracených za účelem propagace. Cílem práce je sestavení a interpretace ekono-metrického modelu, který umožňuje vyhodnotit efekt reklamy na příjmy společnosti. Em-pirická část práce zahrnuje analýzu reálných dat a zabývá se srovnáním efektivity reklam-ních kanálů mezi sebou, posouzením okamžitého a zpožděného …moreAbstract:
The subject of the research of this bachelor's thesis is the effectiveness of the promotion expenditures. The aim of this work is to compile and interpret an econometric model that evaluates the effect of advertising on the company's revenue. The empirical part of the work is based on the study of real data to compare the effectiveness of advertising chan-nels, assess the immediate and lagged impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86399
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Ondřej Sokol
- Reader: Lukáš Frýd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Theses on a related topic
-
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev -
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Lucie Máchová -
Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu
Markéta Hradilová -
Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Michaela BÍLKOVÁ -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Inovace marketingového mixu
Alena Šišmová