Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – BcA. Petra Talknerová
BcA. Petra Talknerová
Diplomová práce
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací se zaměřením na sociální sítě ve firmě DOX by Qubus. Byl navržen projekt, který má za cíl zlepšit a zefektivnit používání sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na představení …víceAbstract:
This thesis deals with online marketing communication with a focus on social networks in the company DOX by Qubus. A project was designed to improve and streamline the use of social media. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is based on the literature and focuses on online marketing with a focus on social networks. The practical part focuses on the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Talknerová, Petra. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa