Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – BcA. Petra Talknerová
BcA. Petra Talknerová
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací se zaměřením na sociální sítě ve firmě DOX by Qubus. Byl navržen projekt, který má za cíl zlepšit a zefektivnit používání sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na představení …moreAbstract:
This thesis deals with online marketing communication with a focus on social networks in the company DOX by Qubus. A project was designed to improve and streamline the use of social media. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is based on the literature and focuses on online marketing with a focus on social networks. The practical part focuses on the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALKNEROVÁ, Petra. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/k0kus2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Talknerová, Petra. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa